Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Linda;

    det är inte förbjudet att söka andra utbildningar när man är inne i sin nuvarande utbildning; om du inte kommer in - stannar du på din nuvarande utbildning; om du kommer in på en ny utbildning - kan du se om du kanske kan gå båda utbildningar samtidigt; om inte - byter du till den nya utbildningen, eller kanske bestämmer dig att ändå stanna på din nuvarande utbildning.
    Du förlorar inte platsen på den utbildningen du går pga du söker en ny utbildning.

    Vänligen
    Julia syv