Polina

    Hej! Jag studerar min sista termin på min kandidatutbildning och har planer att studera vidare på en master utbildning direkt efter min examen nu i vår. Jag undrar om man behöver ladda upp sitt examens bevis på antagning.se sen när jag har tagit den? Eller laddas den upp automatiskt?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Polina,
    du borde kunna se på din inloggning på Antagning.se ("mina sidor" på www.antagning.se) vilka uppgifter om dina tidigare som visas och om du sista dag för komplettering ser att uppgifter om de betygen som redan har fått inte visas, då laddar du upp de betygen själv. Det är alltid den sökandes ansvar att se till att antagning.se har tillgång (kan se) alla de betygen som man "söker med". Du kan också kontakta antagning.se och ställa din fråga till dem. Vi på FRåGA SYV kan inte garantera att ditt examensbevis kommer laddas upp automatiskt (ibland sker också fel av olika slag... så det som borde funka kanske ändå inte funkar).