Daniel SYV

    Hej Anna,
    om du söker till universitet eller högskola i Sverige då är det Antagning.se som administrerar ansökan och borde räkna ut rätt meritvärde för dig.
    Men testa vänd dig till antagningsgruppen på det lärosäte dit du i första hand vill söka. Kontaktuppgifter till antagningsgruppen kan hittas via lärosätets hemsida, men ring annars till lärosätets växel så borde de kunna ge dig kontaktuppgifter till antagningsgruppen på just de aktuella högskola eller universitet som du vill komma in på.

    Lycka till!
    D: