Moa
    Kan jag byta gymnasium från estetiskt linje till sam till åk 2 utan att behöva gå om åk 1? Kan jag plugga upp kurser jag eventuellt missat under tiden eller något liknande?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är upp till mottagande skola att bedöma om de kan ta in dig eller inte - Sam och Estet har ju liknande kurser så det kan funka. Kontakta skolan/programmet så får dom kika på vad du har läst och sedan måste dom ju kolla om det finns plats såklart. Lycka till!/Lena, Syv