Miranda
    Har man rätt att byta linje på våren i 3an till en annan linje ? Om man är född 1995 ?
    • Liselotte : Ta kontakt med rektor på den gymnasialutbildning dit du vill byta. Gör det snarast!

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, från 1juli 2015 tillhör man KOMVUX men i fall man är inne i pågående studier ansöker skolan om förlängd studiegång och man får läsa tills utbildningen är slut men ej byta efter 1juli. Med vänlig hälsning, Mikael