johan
    Började precis trean i byggprogrammet och känner verkligen att detta inte är något för mig (lite sent, jag vet) var ung och dum när jag valde och tog bara något.

    Så nu undrar jag om det är försent för mig att byta linje i och med jag redan börjat trean eller finns det en chans att byta?

    Tack för svar.

    1 Svar

    Lotta SYV
    Hej

    Javisst kan du byta program i 3an, ta kontakt med din studie- och yrkesvägledare på din skola för att få hjälp med en ny gymnasieansökan. Räkna med att det kommer ta minst 2 år och att du i princip för läsa om nästan allt från början.

    Lycka till!//Lotta