Annika
    hej, jag ska börja första året på gymnasiet och har valt naturlinjen. Jag har kommit in på linjen men är säker på att jag vill byta till ekonomi. Finns det någon chans att jag kan byta linje när jag har börjat?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om det finns plats på Ekonomi när du börjar så brukar det inte vara problem - är det fullt så får du gå kvar på Natur men kolla möjligheterna att stå på reservplats. /Lena, Syv