jaz
    Hejsan ! om man vill plugga i Usa efter gymnasiet kan cambridge kursen komma till nytta där ?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ett Cambridge-certifikat är ett internationellt godkänt engelska test som ofta används för utländska studenter som vill studera på ett engelskspråkigt universitet, eller som vill arbeta i t.ex England eller USA. Så jag skulle säga att det absolut kan komma till nytta! /Lena, Syv