Amy

    Hej! Jag har nyss tagit studenten. Jag har fått ett diplom för högst merit på min skola och jag ville fråga om jag kunde göra någonting med det som att söka stipendium eller liknande. Diplomet är signerad av mina lärare och rektorn. Tack!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Amy!
    Så roligt att du är så duktig och uppnådde högsta meriten på din skola! Grattis! Bra jobbat!
    men... som svar på din fråga: vi på FRåGA SYV känner inte till någon möjlighet att på grund av ett sådant diplom få stipendier eller andra fördelar. Fråga på din skola. Det är ju där du fick diplomet. Fråga vad kan du använda diplomet till.