josefin

    måsrw dela upp i flera delar

    Jag hade sökt till redovisningsekonom men kom inte in, sökte endast i Linköping. Har allrid vsrt intresserad av ekonomi och jag kommer nu vara tvungen att vänta t april för att börja hösten 2021. Det är ekonomi jag vill plugga och såg att ekonomprogramet i skövde var ganska låg. Under tiden nu så tänkte jag läsa matte 3 och höja mina kurser för att gå upp i merit (har gymnasieexamen) men min merit är på 14.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej!
    jag tycker att du har en bra plan: du planerar läsa matematik 3 för att bli behörig till svenska högskoleutbildningar inom ekonomi och du planerar också höja ditt meritvärde.
    Vi på FRåGA SYV önskar dig lycka till med dina studier!
    Hälsningar
    Mikael