Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Likas, om du undrar över Telefonnummer till antagningskansliet, så finns det många olika gymnasieantagningskanslier - och du kan hitta just Ditt Kansli på www.antagningskanslier.se - men om du uppger i vilken stad du bor och söker till gymnasiet, kan jag se på Antagningskanlier.se - vad det är för tel.nr till just ditt kansli och ge dig det numret.

    Om du undrar över ngt. annat "nummer" - var god förklara lite mer kring din fråga.

    Vänligen

    Mikael SYV