Francwa
    Jag kommer att få F i gymnasiearbete. Jag är godkänd infalla andra ämnen, men ej gymnasiearbete. Kan man komma in på komvux och fortsätta skriva på min gymnasiearbete som jag fick F på eller måste jag börja om och skriva en hel ny gymnasiearbete?
    Jag studerar Sam-bet.

    1 Svar

    Daniel SYV

    Hej,
    du kan komma med förslag till handledare på Komvux i gymnasiearbete, när du får veta vem hen är om att du vill ta det Temat på GA som du har jobbat på redan, på gymnasiet. Om handledaren godkänner det temat, kan du fortsätta jobba på ditt GA, men om handledaren tycker att temat är opassande, ej OK att ha inom Samh-beteende, då måste du byta tema för GA.
    Ta kontakt med komvux i den kommunen där du är folkbokförd och försöka ansöka om kursen "GA"/gymnasiearbete - så fort du kan.
    Hälsningar
    D: