Hampus
    Hej!

    Min fråga är samma som den i rubriken. Jag ska gå tekniskt basår och då undrar jag bara om man får lov att göra prövningar för att höja sig i ämnen samtidigt som man läser på ett universitet? (2 - 3 ämne)

    Tack :)

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hejsan Hampus,
    vi känner inte några förbud mot att läsa på universitetet och samtidigt göra prövningar i gymnasiekurserna. :) till prövningar förbereder du dig på din fritid. Och de som inte är gymnasieelever får göra prövningar i hela Sverige.