maria
    Hej! Mitt namn är Maria Rehn Myrberg jag har skrivit till er tidigare. Men nu har jag en fråga till :) Jag går IMYRK på Brinellgymnasiet i Nässjö.
    jag går IMYRK för att jag ska få betyg i min matte och engelska <3
    Och jag har tänkt lite på om jag nu slutar tvåan och detta är då mitt sista år isåfall. Men eftersom jag inte tar studenten alltså går ut 3:an för man ta balen då för jag tänkte det skulle varit väldigt roligt och gå balen <3
    Och min kompis ska också sluta i år och hon undrar samma sak som mig!
    Och min kompis går IMYRK mot restaurang och livsmedel.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Maria,

    det är egentligen en fråga till din skola... Vi på Fråga SYV kan inte svara på den. Jag råder dig prata med din klasslärare, med kurator på skolan, och kanske även med rektor.

    Elever på IMYRK kanske kan ha en egen bal? Eller så kanske man kan hitta en annan bra lösning.

    Men, som sagt, vi här på Fråga SYV har inte kunskap om hur bal-frågan behandlas på din skola (eller på någon annan skola).

    Jag hoppas du kan få gå på bal, om du vill gå på bal!

    Hälsningar

    Mikael SYV