Nur
    Hej!
    Går det att göra en prövning på en kurs om man endast har ett studiebevis, eller måste man ha ett gymnasieexamen för att kunna göra en prövning på en kurs?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Tuba,
    man behöver inte ha examensbevis eller något utbildningsdokument, över huvudet taget - för att få lov att göra prövningar.
    Det är svårt att hitta Var man kan anmäla sig till en prövning, men det är inte alls beroende av vilken tidigare utbildning eller vilka betyg du har... det är ingen som frågar efter dina tidigare betyg, när du anmäler dig till prövningar.

    Vänligen
    L.

    Liselotte