Linn

    Hej! Jag undrar om det finns ett sista anmälningsdatum om man vill studera på komvux/vuxenutbildning för att höja sona betyg? Vill helst inte läsa på distans utan insett klassrum. Jag behöver börja nu till hösten. Är det möjligt att ansöka nu för att komma in då?

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej!

    Ansökningarna till komvux kan variera, både vad gäller upplägg av studier samt ansökningstider.

    Hör av dig till komvux i din hemkommun för att se vad som gäller för just dig.

    Vänliga hälsningar

    Melina, studie- och yrkesvägledare