Kimia
    Om man har arbetslivserfarenhet från sjukvård och bli jobba inom tandvård,har det då fördelar?.

    Mvh

    1 Svar

    • : Har sjukvård något med tandvård att göra?.Mvh
    • : Varför är det inte ett krav för tandläkar/tandhygienistutbildningen?.Mvh
    • : Tandvård är en del av sjukvården.
    • : Det är en intressant fråga du ställer: det skulle kanske behövas att det ställdes krav på arbetslivserfarenhet inför tandläkar/tandhygienistutbildningen. Det görs det inte idag. Jag undrar också varför det är så...`? Och vem kan svara på det?
    Läs alla kommentarer