Frågor och svar taggade med 'flytta för att få jobb?' (1 st.)

    • Sssshbg

      Hittar ingen LIA plats?

      Hej Jag studerar till tandsköterska första året, och ska börja snart min LIA 1! Hittade ingen praktik plats och kliniken jag vill ha min LIA på kunde inte ta emot mig! Kan jag på något sätt skjuta upp min LIA tills att kliniken kan ta emot mig? Min...

      Milla : : Hej,jag kan tyvärr inte ge dig ett "avgörande" svar på din fråga; frågan är inte helt vanlig... och jag är inte expert på den typen av frågor. Det jag som allmän... Läs hela svaret