Frågor och svar taggade med 'human resources' (1 st.)

    • Intresseradstudent

      Vad ska jag plugga för att jobba med HR?

      Hej! Jag vill plugga HR/personalvetarprogrammet men är osäker om jag ska gå på universitet eller yrkeshögskola. Vilket ger bäst möjligheter i framtiden och skiljer sig lönerna? I framtiden skulle jag vilja jobba som personalchef, rekryterare men också kunna växa väldigt mycket inom olika roller...

      Milla : : Hejsan! Läs gärna frågan och svaret i tråden på fragasyv.se/fragor/hr-personalvetare Om du efter att ha läst svaret där har frågor kvar, återkom i så fall.