Frågor och svar taggade med 'grkom' (1 st.)

    • Yue

      Vilka datum kan man söka igen?

      Hej det har gått långt efter man ska ha fyllt i sitt gymnasieval men jag känner att jag missade några gymnasierskolor. Jag har hört att man kan lägga till efter deadlinen i januari. Är det efter några datum eller något som man kan söka igen eller kan man bara säga till sin syv att man vill lägga...

      Anna: : Hej Yue! Vilka datum som gäller för olika delar av Sverige, kan man se på den här sidan. I Västra Götaland gäller det att Preliminär antagning är klar 7 april 2016 och direkt kan... Läs hela svaret