Frågor och svar taggade med 'arbetslivspedagogik' (1 st.)

    • Bianca

      Vad kan jag bli?

      Tänkte sätta ihop ett eget högskoleprogram, då till frågan om jag läser Arbetslivspedagogik - lärande, utveckling och ledarskap i organisationer I, II och III vad kan jag bli då? Alltså vilka jobb kan man söka när jag har fått ihop 180 eller 210 högskolepoäng?

      Milla : : Hej Bianca! Så vitt jag kan se, är varje steg i Arbetslivspedagogik á 30 högskolepoäng och om du läser alla dem tre stegen får du ihop 90 högskolepoäng = tre terminers studier på... Läs hela svaret