Frågor och svar taggade med 'är mattte 3b svårt' (1 st.)

    • Erik

      VAD KAN MAN BLI?

      Hej! jag undrar vad man kan bli när man läser ekonomi ekonomi som jag har tänkt att göra! vilka yrken kan man jobba med, förutom att bli ekonom, som jag redan vet att man kan bli? Undrar också vad man får lära sig i matte 3b eftersom jag kommer att ha...

      Liselotte: : hej, Erik, innehåII i matte 3b kan du se på www.matteboken.se - här<< är snabbIänk.