Frågor och svar taggade med 'osäker på mitt gymnasieval' (1 st.)

    • Emma

      Byta från ekonomi till samhälle?

      Hej! Jag har precis börjat gymnasiet på Ekonomi-programmet! Jag var otroligt osäker på mitt gymnasieval och jag ändrade mig hela tiden. Valet kändes så otroligt viktigt och jag mådde dåligt över hur det skulle kännas. Jag hade massor av förväntningar på min klass och program och...

      Julia: : Hej Emma! Frågan är om du Kan byta nu? Finns det tom (ledig) plats på SA? ...om det inte finns ledig plats på SA på någon skola inom pendlingsavstånd för dig, då är... Läs hela svaret