anonymous
    hej! kan man välja flera inriktningar på samma program eller kan man bara söka olika program.... för skulle vilja ha alla min 3 på samma program

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, vilket program vill du söka? Det är viktigt att veta för att kunna svara på din fråga för att på vissa program söker man inriktning direkt när man söker till gymnasiet och på andra program väljer man inrikgning under åk1 - för att inriktning börjar läsas från åk2.
    Läs med om det på
    http://www.gymnasieguiden.se/informeras/gymnasievalet-till-dig-som-aer-foeraelder (lite längre ner på sidan där...).
    Bästa hälsningar
    Mikael SYV