Dany

    Hej! Jag behöver lite hjälp med förslag på varierande, omväxlande yrken. Skulle gärna vilja jobba med något där ingen dag är den andra lik, eftersom jag snabbt blir uttråkad om jobbet blir för monotont. Det får gärna vara ett aktivt yrke, men helst inte nåt som är slitsamt för kroppen. Också skulle jag vilja undvika att vara på kontoret och sitta framför en skärm hela dagen (i alla fall inte 40h i veckan). Men intellektuellt stimulerande får det gärna vara. Jag har tidigare jobbat inom kundtjänst, IT och som programmerare och det är absolut inte min grej kan jag säga.

    Jag är öppen för alla möjliga utbildningar, från YH till universitet. Antar att jag har målat upp ett rejält luftslott här men ni kanske har några idéer ändå :) Tusen tack på förhand för eran input!