Julia SYV på FrågaSYV

    Hej, jag rekommenderar ta del av informationen på frisorforetagarna.se/utbildning/att-bli-frisör och om ngt är oklart ställ gärna frågan till [email protected]
    Du/ni kan också gärna kika på framtid.se/yrke/frisor

    Lycka till!
    P.S: på www.framtid.se finns över 2.ooo yrkesbeskrivningar att ta del av.
    Vi på FRåGA SYV är inte specialiserade på frågor om Gesällprov eller på just frisör-frågor. Vi kan därför endast bistå med allmän information och tips.