Ludvig

    Hej, jag har gått nästan 1 år på gymnasiet men känner att jag vill byta gymnasieskola och linje. Det jag är orolig över är valperioderna, den första har varit och omvals perioden börjar om ungefär en vecka. Jag bestämde mig för att byta gymnasie efter att första valperioden redan varit så jag hann inte vara med på den. Kan jag göra mina val under omvals perioden eller är det försent?

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Det är helt OK att göra gymnasieval under Omvalsperioden. Det är inte för sent!

    Mvh

    Peter syv