Kimia
    För att kunna komma in på yrkeshögskolan efter studenten.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, alla gymnasier med yrkesprogram är skyldiga att erbjuda mer matte, svenska och engelska så eleverna kan komplettera upp till en grundläggande behörighet till högskola. Många erbjuder även fler kurser än så som kan vara bra att ha. Kolla med skolan som du är intresserad av och kontakta dom för att få information om vilket utbud de brukar ha./Lena, Syv