Hannes

    Hej! Hade tänkt läsa ihop en kandidat i psykologi med fristående kurser, och då läste jag att man behöver läsa en kandidatkurs, eller kandidatuppsats med inriktning psykologi. Det fanns att läsa på plats i örebro och Lund, men hade velat läsa på distans. Då fanns det en kandidatuppsats med religionspsykologi på distans, fungerar det att ta en sådan variant om man inte alls läst religion tills det?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Hannes,
    den frågan måste du ställa till det lärosäte där du vill ta ut Examen. Du kan få olika svar på olika lärosäten, detta pga mycket får varje högskola och universitet bestämma på plats, lokalt på sin egen skola.
    vänligen
    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare