Hanna
    Hej! Kan man skriva sitt gymnaisearbete om en känd person och utifrån egna reflektioner skriva om hur den t.ex. förändrade världen?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Hanna,
    ställ den frågan till din handledare för gymnasiearbete. Eleven väljer temat och frågeställningar inom kursen GA, gymnasiearbete, 100poäng, i samråd med sin handledare. Eleven föreslår temat och frågeställningar och handledarens uppgift är att godkänna dem eller svara till eleven att hen måste tänka om och komma med andra förslag.