Marcus
    Har ekonomi programmet mycket matte? Vilka ämnen pluggar man mest på i ekonomi programmet?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'gymnasiet i spanien' (1 st.)

    • Elin

      Hur går det till när man pluggar utomlands?

      Hej! Jag skulle vilja plugga utomlands en termin i gymnasiet, helst i Spanien. Jag under lite hur det går till. Kostar det att plugga utomlands? Fungerar det som i en svenska skola? Får man gratis lunch i skolan? Hur skaffar man boende? Hur får man pengar till fritiden? Fixar skolan boende?...

      Anna: : Hej Elin, det finns 2 svenska gymnasieskolor i Spanien:colegio-escandinavio och el-colegio-sueco. Du får gärna läsa på skolornas hemsidor och ställa frågor till skolans personal.... Läs hela svaret