Sonni
    Hej syv jag har ett litet problem jag kom in i mitt första val men tackade nej och jag valde aldrig något andra val för jag var så säker på att jag ville börja där men jag ångrade mig i sista stund. Så nu har jag inget gymnasium att gå till vad ska jag göra (?)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, det var olyckligt - du får nog kontakta din Syv eller Gymnasieantagning om hon/han är på sommarlov och berätta hur din situation är och kanske göra en sen ändringsanmälan. Du skriver inte vilken kommun/län du bor i så jag vet inte var jag ska hänvisa dig till för Gymnasieantagning. Men du borde kunna se kontaktuppgifter via din inloggningssida på nätet. /Lena, Syv