Magnus
    Jag går första året på gymnasiet och jag har nästan A i ett visst ämne. Det är bara några få kunskapskrav som är på E nivå. Jag skulle vilja göra någon sorts extrauppgift för att komplettera detta. Har läraren skyldighet att erbjuda detta ifall man frågar?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Jag tror inte läraren har en sådan skyldighet men Syv har inget med betygsättning att göra. Ring i stället till Skolverket-08-52733200.