Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Nadine,
    rekommenderar www.matteboken.se - en sida som är gratis att använda och där alla grundskole- och mattekurser är upplagda för självstudier och för repetition.

    Gymnasiekurs matematik 1 finner du på matteboken.se/lektioner/matte-1
    Du kan också se om det finns en Räknestuga i din stad - mattecentrum.se/raknestugor; i räknestugorna som drivs av mattecentrum är det gratis att få hjälp med matten.
    vänligen

    L.

    Liselotte