Noah

    Hej! Det är så att jag gått om två klasser, först gick jag om när jag gick i förskolan då jag inte kunde så bra svenska och sen så jag gick jag om förra året när jag gick ettan för att jag hade för hög frånvaro då jag inte mådde bra för att det hade hänt personliga grejer. Så jag fick gå om ettan och går just nu i ettan. Men jag undrade ifall det går att på något sätt tenta av ämnen och i sommarskola eller något liknande så jag kan hoppa över tvåan och börja trean nästa termin. Mvh Noah

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Tyvärr, tror inte det är möjligt.
    Du behöver läsa alla de kurser som ingår i ditt program. Det går inte att på sommarskola läsa in ett helt läsår.
    Vänligen
    ANNA