Celiné
    Hejsan! Det är så att jag vill göra en prövning och vill höja upp tre betyg. Hur skall jag gå till väga? Görs detta på min gamla gymnasieskola? (Har gått på en friskola) Och hur fungerar det i och med att jag tillhör gamla betygssystemet? Kommer jag betygsättas från IG-MVG eller F-A?

    Tack på förhand!
    Celiné

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, prövningar på gamla kurser kan du fortfarande göra. Kontakta vuxenutbildningen ( Komvux ) i din hemkommun i första hand och prata med en Syv där så du får information om vad som gäller för just dig. /Lena, Syv