Elin

    Hejsan! Jag har sökt till Travel Education School (projektmanager meetings and events), och har hamnat extremt långt bak på reservlistan. Och för att ställa mig mot siffran så realistiskt som möjligt, så skulle jag vilja veta om det finns något sätt att se hur många som sökt och hur många platser som finns? Tacksam för svar. Hälsningar, Elin

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Elin,
    om din fråga handlar om den här yh-utbildningen tec-travel-educational-center/project-manager-meetings-events, så har den 35 utbildningspaltser (om året). Nästa utbildningsstart blir 31 aug 2020 och sedan i aug 2021. Och Myndighet för yrkeshögskolan har beviljat 35 platser för vardera av de utb.starter.
    Hur många som har sökt - får du fråga antagningsgruppen på den yh-skolan dit du sökte.

    Ännu är det inte för sent att söka ännu fler yrkeshögskoleutbildningar - kika gärna på informationen i reportage/slang-ivag-idag

    Studie- och yrkesvägledare