Sami
    Jag vill veta hur många poäng man behöver föratt komma in i linjen ekonomi

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, antagningspoängen för olika skolor/program växlar från år till år beroende på hur många som söker. Du kan säkert fråga din Syv på skolan om statistik som visar hur det brukar se ut på Ekonomiprogrammet i just ditt sökområde. /Lena, Syv