Ulrika
    Hur många väljer bort att börja på gymnasiet efter att dem har gått ur grundskolan?
    Hur många väljer att hoppa av gymnasiet under gymnasiet?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej! De senaste siffrorna som jag har är att 98 procent börjar på gymnasiet men ang.avhopp är det väldigt olika siffror beroende på hur man definierar avhopp men det är ca 25 procent, skulle jag tro. Med vänlig hälsning, Mikael syv