Vera
    Hej!
    Jag går i nian nu och vill läsa hotell och turismprogrammet på Vipan i Lund sen. Hur mycket poäng behöver man för att komma in på linjen?
    Tacksam för svar
    /Vera

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, tyvärr har jag ingen tillgång till antagningsstatistiken i Skåne - kanske du kan ta reda på poängen via denna länk http://www.skanegy.se/ - via din Syv på din skola eller genom att ta kontakt med just den skolan och fråga vad antagningspoängen brukar ligga på. /Lena, Syv