Marcus
    Om man är IT tekniker och tjänar 26 tusen kr, hur mycket får man över efter skatten i Göteborgs län till exempel?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'få jobb som beteendevetare' (1 st.)

    • LisetM

      Psykologilärare på gymnasiet?

      Hej! Jag försöker lista ut vad jag vill jobba med i framtiden och har alltid intresserat mig mycket för psykologiämnet. Jag har tidigare tänkt på att bli gymnasielärare inom ämnet men vill inte söka lärarprogrammet, dels för att jag har...

      Milla : : Hej,du frågar bland annat om följande: "Måste jag söka till KPU med två ämnen för att ha chans att få jobb som gymnasielärare?" Mitt svar: som reglerna är idag (men... Läs hela svaret