Josh
    Hej! Studerar Bygg&Anl 1 o 2 kurserna där man bl.a får prova olika områden som mureri, snickeri, måleri, plåt, betong och anläggning. Jag har godkänt i alla förutom Anläggning delen. Hur kommer det påverka slutbetyget för kursen? Kommer jag kunna välja måleri eller måste jag ha godkänt i allt?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Du måste prata med din lärare i den aktuella kursen. I värsta fall kan du få betyget F på kursen men även i det fallet borde det inte vara omöjligt för dig att kunna välja Måleri.

    Studie- och yrkesvägledare