Daniel SYV

    Hej Astrid, vi på fr¨ga Syv kan tyvärr inte svara på din fråga. Vi har ingen expert på danska utbildningar. Jag kan söka på internet (precis som du också kan göra) och skicka dig länkar som jag f¨r fram; kan dock ingen danska; så om du kan danska, har du fördelar - du kan då läsa info på danska vilket jag inte kan.
    Vänd dig till skolan direkt - den skolan som du vill läsa på i Danmark. Kontakta också studievägledare på de svenska arkitektutbilndingar men jag är "rädd" att du får svaren att de ej vet ngt. om danska utbildningar... men man kan alltid hoppas. Vi håller tummarna!
    Lycka till!
    Hälsningar
    D: