A

    Hej, Jag blev reserv 8 för civilekonomprogrammet i Borås efter urval 2, har hört att man kan få fram information om hur många reserver man tog in efter urval 2 till ett specifikt program och skola. Vet ni hur?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej! Jag råder dig ringa till Antagning.se - tel.nr 0771-550720, tel.tid kl.9-16 på vardagar.