Jasmine
    Hur söker jag sommarskola? vilka kurser finns att välja?

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Hejsan, vare sig du söker sommarskola utifrån grundskola eller gymnasium så brukar det vara kommunens grundskolor eller gymnasier som ordnar själva undervisningen så det bästa du kan göra är att fråga på din skola.

    Går du i en friskola som inte servar med sommarskola så kan du fråga din hemkommun om du har möjlighet att gå sommarskola där.