Albin

    Funderar på att söka industriell ekonomi Kinesiska eftersom jag läste tom Kinesiska 3 på gymnasiet. Hur fungerar det med antagning. Ser att på antagningen till Kina blev 1 antagen förra året på 20,36 och 4 på reservlistan. Till den vanliga blev 168 antagna på 20,83 och 681 i reserv. Vad påverkar respektive antagningsnivå?

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej Albin,
    jag vill be dig kontakta antagningsgruppen på det lärosäte dit du vill söka till. En så specifik fråga om antagning till en högskoleutbildning måste besvaras av experter på just det specifika området.