Tilda
    Hej! Jag bor i Stockholms län och har inte fått min inloggningsuppgifter till gyantagningen.se än. Alla jag har pratat med har fått sina. Och jag börjar bli nervös! :S Vad ska jag göra?
    mvh

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du kan antingen kontakta din Syv på skolan eller den som är ansvarig för ditt gymnasieval och säga att du fortfarande inte har fått ditt lösenord så fixar hen det. Du kan även kontakta Gymnasieantagningen direkt och be om ditt lösenord. Du har alla kontaktuppgifter längst ner på denna sida http://www.gyantagningen.se/

    /Lena. Syv