david
    Hej, Gått teknik nu bara i två dagar men känner att det inte att det var det jag ville gå. Kan man byta till El och Energiprogrammet? Och om det är fullt vad gör jag då? Känner mig inte sugen för 8 år till.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ja dessvärre är det platstillgång som gäller så här i början - finns det inte plats så kanske du kan ställa dig i kö? Kolla alla dina alternativ på skolor du har och kanske bredda till perspektiv till andra program som du kan tänka dig. /Lena, Syv