Simon
    Hej, jag gick precis ut nian, och jag har blivit vald till ett gymnasium, men jag vet inte vilken klass jag ska gå på eller vilken tid jag börjar..
    Jag vet vilket datum jag börjar men inte vilken klass och tid..
    Hur ska jag få reda på detta, för skolan börjar snart?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det enklaste är nog att du kontaktar skolan direkt - dom är nog tillbaka efter sommarlovet nu. Ring deras skolexpedition så kan dom säkert hjälpa dig. Många skolor skickar denna vecka ut brev om skolstart - så det kan ju vara så att du inte hunnit få det ännu. /Lena, Syv