REB
    Om inte vilka alternativ finns det? Ja går i gymnasiet nu.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är din skola eller kommunens gymnasier som ibland går ihop och erbjuder lite olika sommarkurser så det har jag dessvärre svårt att svara på. Kolla med din skola, Syven eller annan person som har koll på vad skolan erbjuder. /Lena, Syv